اندیشه های آزاد

در کوچه های ..............

اندیشه های آزاد

در کوچه های ..............

تف!





آواز خوان بودم  و می رفتم                                                                

 

کسی تف انداخت ! 

 

نگاه کردم کسی نبود 

 

تف ها بیشتر شد ! 

 

آسمان بود تراویدن آغاز کرده بود 

 

تراوش جای زخم ابر بود  

 

تراوش بیشتر شد 

 

و من همچو موشی آبکشیده 

 

در چنگال طبیعت گرفتار!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
milad 19 تیر 1390 ساعت 10:46 http://www.nayabmusic.tk

www.nayabmusic.tk
www.nayabmusic.cz.cc

اگر تمایل به تبادل لینک دارید من رو با نام
๑۩۞۩๑نـایـاب مـوزیـکــــــــــ ๑۩۞۩๑ لینک کنید و بعد به وب من بیاید و بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم.

سلام شما لینک شدید ادرس سایت اولت که ایراد داره دومی رو لینکیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد